mandag 1. juni 2009

Skuffelse

Mitt mål for denne bloggen var å hver dag komme med et nytt innlegg, kort, konsist og interessant. Jeg klarte det ganske lenge. Helt fra den tredje til den tjueniende mai var jeg i stand til å produsere nye innlegg hver dag.

Hva skjedde så?
- Jeg er usikker, men jeg tenkte ikke på bloggen min så mye. Den glapp liksom igjennom de andre tankene som strømmet igjennom hodet. Samtidig hadde jeg mye annet å tenke på, så bloggen ble ikke automatisk førsteprioritet.

Hva har du tenkt å gjøre nå?
- Hvordan bloggen kommer til å se ut fra nå av, kan jeg ikke si helt sikkert, men til alle fans og følgere kan jeg si at jeg kommer til å fortsette å lage innlegg i ny og ne. Det var en stor skuffelse overfor meg selv som jeg ikke lett kommer over. I all depresjonen kan det bli få innlegg i nær fremtid, men jeg lover å prøve å få skrevet litt så ofte jeg klarer. Jeg kommer sannsynligvis til å fortsette å holde meg til maksimum ett innlegg per dag.

Du er modig. Har du alltid vært så modig?
- Det hele begynte da jeg var en liten fole sammen med moren min. Vi dro til Sør-Afrika og en kveld da vi skulle på safari, kjørte vi forbi noen løver. Hannløven lekte med et slags plastrør mens hunnløven lå og slappet av. Løvene var mye latere enn jeg trodde, men det var allikevel et spennende syn. Nærkontakten med løven har gjort meg til en sterk sjel. Hadde det ikke vært for det samt at vi ble angrepet av en elefant, hadde jeg nok ikke vært den personen jeg er i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar